Sunteți aici: » Noutati

Noutati

Noutati

Sistări / Avarii

Sistări / Avarii

 

Operatorul Regional Gospodărie Comunală SA. vă informează, că: 

- miercuri, 12 august 2020, între orele 8:00-13:00, din cauza unor lucrări de reparații, se va sista furnizarea apei potabile în comuna Ghidfalău (localitățile Ghidfalău, Angheluș, Etfalău-Zoltán și Fotoș). 
După reluarea furnizării serviciului, pe o perioadă scurtă apa poate prezenta impurităţi. Mulţumim pentru înţelegere.

Somație

Prin prezenta vă somăm asupra faptului că în termen de 3 luni de la primirea prezentei somații aveți obligativitatea, în conformitate cu prevederile Legii serviciului de alimentare cu apă și de canalizare nr. 241/2006 și Nota de constatare a Gărzii de Mediu nr.13414/19.06.2019, racordarea la rețeaua de canalizare acolo unde există  rețea de canalizare,  în caz contrar, suntem nevoiți  să ne adresăm, în termen de 30 de zile, Gărzii Naţionale de Mediu, cu precizarea că persoanele vinovate riscă o amendă cuprinsă între 2.000 şi 4.000 de lei.

Vă prezentăm articolele din Legea 241/2006 –republicată, care fac referire la acest lucru:

  • Art. 31. pct. (14) Utilizatorii, persoane fizice sau juridice, inclusiv cei care au sisteme proprii de alimentare cu apă, au obligația de a se racorda la sistemele publice de canalizare existente sau nou-înființate, daca aceștia nu dețin stații de epurare avansată care respectă condițiile de descărcare a apelor epurate în mediul natural.
  • Art. 39. pct. (5) Constituie contravenție nerespectarea de către utilizatori a prevederilor art. 31 pct. (14) și se sancționeaza cu amenda de la 2.000 lei la 4.000 lei.
  • Art. 40. pct. (2) Constatarea contraventiei și aplicarea sancțiunii prevăzute la art. art. 39 pct. (5) se face de către personalul împuternicit al Gărzii Naționale de Mediu.

Unde nu există rețele de canalizare, până la realizarea lor, utilizatorii sunt obligați să colecteze apă uzată în bazine etans vidanjabile sau ministații de epurare care sunt construite si exploatate astfel încăt să nu se aducă prejudicii mediului și stării de sănătate a populației.

Vidanjarea apelor uzate se va face de către operatorul regional sau de către un agent economic autorizat care a obținut de la operator acceptul privind locul și condițiile de evacuare a apelor uzate provenite din procesul de vidanjare pe bază de contract.

Ce se întâmplă cu consumatorii noștri care nu își achită facturile?

Ce se întâmplă cu consumatorii noștri care nu își achită facturile?

 

Gospodărie Comunală SA este tolerant față de consumatorii aflați în dificultăți financiare, de aceea le oferim posibilitatea de a plăti factura și în rate. Factura emisă consumatorilor include, serviciul de furnizare apă potabilă și serviciul de canalizare menajeră, astfel încât neplata facturii afectează ambele servicii.

De unde provine cantitatea suplimentară de apă facturată pentru consumatorii din imobilele de tip condominiu?

De unde provine cantitatea suplimentară de apă facturată pentru consumatorii din imobilele de tip condominiu?

 

Conform prevederilor legale în vigoare, Operatorul Regional citește contorul de apă principal montat în căminul situat pe domeniul public în amonte de blocul de locuințe. Cantitatea de apă măsurată de contorul principal se împarte la locuitorii blocului/ scării în funcție de cantitatea declarată a consumului, la care se mai adaugă diferență împărțită pe numărul de locuitori declarații. În majoritatea cazurilor cantitatea cumulată declarată de consumatori este mai mică decât volumul măsurat de contorul principal al imobilului de tip condominiu.

Cine plătește pierderile de apă stradale?

Cine plătește pierderile de apă stradale?

 

În caz de defecțiune a conductelor de apă, pierderile din rețeaua publică de apă NU sunt incluse în consum, acestea încadrându-se în responsabilitatea prestatorul de servicii.

Informații despre citirea contoarelor de apa

Informații despre citirea contoarelor de apa

 

Târgu Secuiesc 

  • 13 - 30 iulie contoare de branșament la blocuri

  • 17 - 30 iulie contoare de branșament la case

Totul despre furnizarea apei - Caiet informare

Totul despre furnizarea apei - Caiet informare

Totul despre furnizarea apei - Caiet informare

Plată online a facturilor și autocitire Index

Operatorul Regional Gospodărie Comunală, vă aduce la cunoștința consumatorilor, că își pot achita facturile sigur și rapid în mediul online pe pagina https://www.apacov.ro

Pentru ajutor vă rugăm consultați fișierul atașat.

Calitatea apei potabile

Indicatorii  de calitate ale apei potabile distribuită în oraşele judeţului Covasna

Calitatea apei potabile este un factor foarte important în viaţa noastră.

În continuare vă prezentăm tabelele cu indicatorii de calitate ale apei potabile distribuite în localitatile din aria de operare.

MĂSURI PREVENTIVE ÎMPOTRIVA RĂSPÂNDIRII VIRUSULUI COVID-19

În contextul răspândirii virusului COVID-19 la nivel național, al alertei naționale privitoare la protecția necesară și imediată împotriva răspândirii virusului COVID-19, Gospodărie Comunală S.A.a luat măsuri pentru limitarea contactului direct între clienții noștri și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.

Astfel, stimați clienți, vă sfătuim să apelați, atât cât este posibil, la variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice. Aici, puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate.

Avem rugămintea să comunicați indexurile repartitoarelor de consum în și în cazul blocurilor de louințe care nu s-au constituit în Asociații de Proprietari potricit punctul 5 din Convenția de repartizare.

 

Vă solicităm, pe cât posibil, să:

Recomandăm clienților noștri să se adreseze cu încredere personalului nostru prin următoarele metode:

În municipiul Sfântu Gheorghe:

 la nr. de telefon 0267-351390 sau 0740740124, pe adresa de email relatii.clienti@apacov.ro sau pe site-ul societății, la adresa https://www.apacov.ro/

În orașul Covasna:

la nr. de telefon 0267- 341557, 0726350707 sau 0372743861, pe adresa de email dispecerat.covasna@apacov.ro sau pe site-ul societății, la adresa https://www.apacov.ro/

În municipiul Tg. Secuiesc:

la nr. de telefon 0267- 364454 sau 0372743860, pe adresa de email secretariat.tirgu@apacov.ro sau pe site-ul societății, la adresa https://www.apacov.ro/

În orașul Întorsura Buzăului:

la nr. de telefon 0267- 371771, 0767334332, 0769621752 sau 0735706283 pe adresa de email suciu.lacramioara@apacov.ro sau pe site-ul societății, la adresa https://www.apacov.ro/

PayPoint, Payzone, Un-doi centru de plăți

PayPoint, Payzone, Un-doi centru de plăți

Operatorul Regional Gospodărie Comunală, vă aduce la cunoștința consumatorilor, că își pot achita facturile sigur și rapid la magazinele care au instalate terminale PayPoint, Payzone sau Un-doi centru de plăți.

În vederea efectuării unei plăţi, clienţii care beneficiază de serviciile furnizate/prestate de Gospodărie Comunală S.A. trebuie doar să se prezinte cu factura în cel mai apropiat magazin în care se găseşte un terminal PayPoint, Payzone sau Un-doi centru de plăți. Vânzătorul scanează codul de bare de pe factură, clientul achită suma în numerar şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc). Operaţiunea durează doar, câteva minute, reducând astfel considerabil timpul alocat plăţii facturilor

De ce are apa uneori culoare gălbuie?

Apa care iese de la Uzina de apă este limpede, transparentă şi fără culoare.

Însă, cu ocazia lucrărilor care necesită întreruperea furnizării apei potabile sau reducerea locală a presiunii apei, după repornire ,datorită antrenării depunerilor din interiorul conductelor  se întâmplă ca apa să fie tulbure, cu toate că în prealabil se face o spălare a conductelor. Tulburarea apei apare numai pe arii limitate şi se manifestă prin mărirea concentraţiei de fier în apă. Aceste lucrări de intervenţii sunt planificate şi conform Regulamentului de funcţionare, sunt aduse la cunoştinţa consumatorilor prin mass-media locală şi/sau prin afişare la scările blocurilor implicate. În cazul în care apa nu se limpezeşte după ce aţi lăsat-o un timp scurt să curgă, vă rugăm solicitaţi intervenţia echipelor noastre.

Fiecare picătură contează

Scopul societăţii noastre este, ca elementul de bază, apa potabilă, să ajungă în gospodăria tuturor locuitorilor în fiecare zi a anului.

Probabil aveţi cunoştinţă despre faptul că în mai multe ţări, apa potabilă nu este de calitate. Din ce în ce mai mult ne confruntăm cu problema scăderii proviziilor de ape dulci.

Este sarcina noastră principală, protejarea mediului prin epurarea apelor uzate în condiţiile prevăzute de autorizaţia şi ligislaţia de mediu.

Pagina noastră de web, vă informează în importanţa activităţii noastre, vă invită de a participa în atingerea scopului nostru, menţinerea apelor cât mai curate, deoarece…fiecare picătură contează.

Stiați că?

  • In oraşul Sf Gheorghe apa se captează din 57 de puţuri de medie adâncime situate în lunca Oltului ?
  • Apa NU este captată gratuit. SC Gospodărie Comunală SA plăteşte pentru apa captată către Administraţia Naţională “APELE ROMÂNE” , care  administrează fondul acvifer al Romaniei.

Raport BDO - 2012

Un pas înainte

Un pas înainte

Normele şi exigenţele Uniunii Europene privitoare la dezvoltarea furnizării apei potabile şi serviciului de canalizare au generat o necesitate de efectuare a unei investiţii din partea societăţii noastre. În realizarea acestuia s-au luat în considerare resursele cele mai convenabile, în funcţie de posibilităţile avute.